maandag 26 maart 2018

Een nieuwe uitdaging op verzoek!

Lente in Australiƫ!


We hebben Miamm (Julie) uitgedaagd om een layout te maken met het thema Lente. Aangezien zij in Australiƫ woont krijgen we een, voor ons, heel ongewoon beeld! Dank je wel Miamm voor een kijkje in jullie uitkomende natuur!


Door Julie:

Ik voel me vereerd om hiervoor gevraagd te worden en hoop dat de layout die ik gemaakt heb goed genoeg is.
Ik hou van de lente, het is mijn favoriete seizoen. Alle bloemen die uitkomen en bloeien en de natuur die weer tot leven komt. Al de bloemen in deze layout zijn uit mijn tuin en de vogel, Kookaburra zit op het hek tussen mijn tuin en die van de buren. De buren geven haar dagelijks te eten. In de lente brengt ze haar jongen mee en ik vind het boeiend om te kijken hoe ze hen voedt.
Ik woon in AustraliĆ«, in een klein kustplaatsje van de Anna Bay, dat is zo'n 3 uur rijden ten noorden van Sydney. Ik heb 4 volwassen kinderen. Mijn 3 dochters wonen allemaal aan de gold coast in Queensland, dat is zo'n 8 uur rijden, dus ik zie ze niet zoveel. Mijn jongste dochter heeft net een baby gekregen, een meisje, dus ik ben ook oma, wat ik prachtig vind. Jullie hebben zeker Charlotte al in een paar van mijn layouts gezien. Mijn zoon woont in Muswellbrook, een mijnstad aan de kust, 2 uur rijden ten noord westen. Hij zit in zijn 4e jaar, elektrische vakopleiding. 
Ik ben een highschoolleraar, in de vakken, koken, naaien en wiskunde.


Julie

In mijn layout heb ik 3 kits van Happy Scrap Arts gebruikt, "Framed", "green" and " masks vol 6"

1 opmerking:

  1. Mooi gemaakt. Wat een bijzondere vogel en leuk verhaal. Leuk ook om wat meer over je te horen en bijzonder hoe je over afstanden praat. Dan is dat in ons ieniemini landje toch een eitje. Groeten, Ali

    BeantwoordenVerwijderen