woensdag 11 december 2019

Cookies Christmas Collectie - Studio PIX+ Prints



Vanaf 11 - 13 december met 20% (of meer!) korting

Twee jaar geleden had ik het al helemaal bedacht... Ik wilde dolgraag een getekende gingerman collectie maken. Uiteindelijk is het een veel te klein kitje geworden wat ik maar heel kort in mijn winkeltje heb gehad. Toen ik enkele weken wat kleine gingermannetjes zag, was ik gelijk weer enthousiast en wilde ik deze vergeten kit graag nog een eerlijke kans geven. Inmiddels is het kleine kitje uitgegroeid tot een stevige collectie met brushalikes, heel veel wordarts, een gave brushset, lekker veel echte elementjes en supermooie clusters. Ik hoop dat je er net zo blij van wordt als ik!

https://winkel.digiscrap.nl/studiopixplusprints/


 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten