zaterdag 8 september 2018

Ik was in A Mess Of Blues


Halllooooo allemaal, Jopke hier! Vandaag wil ik jullie een beetje vertellen over mijn nieuwe collectie A Mess Of Blues.
Je zult misschien denken dat vanwege de thema's van mijn laatste collecties, ik erg depressief ben, down en teneergeslagen. En weet je... dat was ik ook voor een tijdje. Dat was ik echt en dat durf ik gerust te zeggen. Het was en is erg moeilijk om helemaal opnieuw te beginnen. Toch zeker na 20 jaar een geheel ander leven te hebben geleefd en ook nog op mijn leeftijd! Jeetje... en of dat moeilijk is. Maar weet je... ik denk dat ik er wel kom! Wowhoooo! Ik denk echt dat het goed komt met mij... hahaha! Nou en DAT is wat mij heeft geinspireerd tot het maken van mijn laatste collecties en toch zeker ook deze NIEUWE collectie. Het gaat over down zijn en blue maar dat er hoop is en dat je iedere dag je best kunt doen om voor het geluk te kiezen. 
Deze collectie bevat maar liefst 9!!! packs met digitale goodies en alles is zeer voordelig geprijsd. Als je besluit voor de complete collectie te gaan komt er ook nog eens een BONUS pack bij. Deze fantastische layout bovenaan deze post is gemaakt door Charlotte a.k.a. Lotje66xx en ik vind het zo'n geweldige layout! Ga maar eens kijken in de galerie voor meer inspiratie en hier vind je de collectie in mijn winkel:
https://winkel.digiscrap.nl/jopkedesigns/
Allemaal een heel fijn weekend. En als je je een beetje down voelt... choose happiness!
Jopke X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten