zaterdag 23 juni 2018

NIEUW in de winkel van Anja Wens Designs!

SUMMERFEST!!


Ken je dat, dat je een designer enorm bewonderd en graag met haar kits werkt? Dat heb ik met Berna Datema. Ik ben dan ook zeer vereerd dat ik een plekje heb in haar Creatieve Team. Berna is helaas niet verbonden aan Digiscrap. Ze is een tijdje terug wel gastdesigner geweest bij ons, dus misschien dat je haar kent.

Een tijdje terug besloten wij dat we samen aan een kit wilden werken. Berna had voor haar project The Diary Files de kleuren en het thema voor de maand juni al klaar liggen. Ik ben daarbij aangesloten en heb met dat kleurenschema en het thema B'wood Summer Festival  mijn nieuwe kit Summerfest ontworpen.

Omdat vandaag de zomer begint, leek dat ons een toepasselijke datum om Summerfest aan jullie voor te stellen:




Je vindt de bundle HIER in de winkel!
Natuurlijk met een fikse korting dit weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten