dinsdag 19 juni 2018

De Gallery Standout van Mei!


De GSO voor de maand mei

Als allermooiste GSO van mei is gekozen voor deze vrolijke, zomers layout van Dunkie (Elly). Een mooi spel tussen vormen en kleur. Van Harte Gefeliciteerd!


Uitleg van Elly over het tot stand komen van de layout:

dank je wel, ik ben er heel blij mee
ik vind klaprozen prachtige bloemen, watercolor brushes gebruik ik graag, de keuze was dus snel gemaakt voor deze opdracht: klaproos, watercoler en spiraal; voor spiraal heb ik een paar doodles gezochtvoor de achtergrond heb ik een grunge paper gemaakt, daarboven een paar watercolor brushes; ik probeer altijd de kleuren op elkaar af te stemmen, hier dus en wat oranje achtige tint voor de achtergrondeen paar doodles en nog een text brush (border) toegevoegdvoor de grote foto heb ik een masker gemaakt met watercolor brush en een frame wat ik in het masker verwerkt heb; nog een kleine rechthoek shape voor de kleine foto; ik had zelf niet zo'n mooie foto's om te gebruiken, maar deze heb ik van pxHere gevondenals laatste een stukje tekst van Wikipedia.

Je kunt alle genomineerden HIER bekijken en natuurlijk even je felicitaties achterlaten voor Elly!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten