maandag 29 januari 2018

Even iets anders...

Een nieuwe " in the spotlights" op het forum!


Deze maand staat ons lid van het Creative Team van Digiscrap en Happy Scrap Arts: Nemla (of Vivi) in de spotlight!
Zij maakt niet alleen prachtige layouts, maar gebruikt digitale kits ook vaak voor het maken van kaarten en smashbooks:

Eerst wat voorbeelden:




Over mij.
Ik ben gevraagd om iets over mezelf te vertellen. Ik vind dat moeilijk, dus vergeef me als ik je zo verveel dat je in slaap valt.
Mijn naam is Vivi, maar in de digitale wereld beter bekend als Nemla. Nemla betekent mier in het Maltees, maar het is ook de naam van mijn hond. Die is klein en zwart, dus vond ik dat een passende naam voor haar. 
Mijn eerste taal is Deens, zoals je in sommige foto’s van de kaarten kunt zien, maar thuis spreken wij Engels. Mijn kaarten moeten dus tweetalig zijn, afhankelijk voor wie die bestemd is. 
Met veel plezier ben ik al twee jaar lid van het creatieve team van Eileen (Happy Scrap Arts) en ik vind het leuk om met haar kits kaarten te maken. Soms print ik die uit zoals het digitale formaat is, maar ik hou er van om de elementen apart uit te printen, ze handmatig uit te knippen of te snijden (mijn snijmachine staat stof te vangen), ze in lagen op te bouwen en er dan met schuimplakkers en lijm kaarten van te maken.
Zo lang ik me herinner heb ik allerlei kaarten gemaakt. Een poosje maakte ik ze voornamelijk met x-stitch (Redactie: voorbeelden op  https://www.ixquick.com/do/search).
Nu ik ook een CT-lid geworden ben voor de Dutch Choice kits, ben ik van plan om mijn werk uit te breiden en meer Smashbooks te gaan maken. Die vind ik prettiger dan gewone planners, want die zijn te gestructureerd voor mij. Dat wil niet zeggen dat ik er geen één nodig heb, maar het lossere concept van een Smashbooks past beter bij mijn ‘rommelige’ geest.
Nou, het was leuk om jullie te ontmoeten. Tot ziens op de site.
Fijne dag!






Hoe ze een smashbook begint:








Je vind het topic " in the spotlight" HIER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten