vrijdag 19 september 2014

Artsy Fall en Freebie van Pretty Dutch Designs

Hallo allemaal!!

Ik heb een nieuwe collectie in de shop gezet. Het weer is hier nog prachtig maar het is toch echt al bijna herfst. Ik zag een mooi kleuren schema en vond deze zo geschikt voor een herfst collectie! Dus bij deze Artsy Fall.

De Artsy Fall Collectie bestaat uit 4 pakketten.

Een Artsy Fall paper pakket:
 
http://winkel.digiscrap.nl/Artsy-Fall-Papers/
 
Een Artsy Fall elementen pakket:
http://winkel.digiscrap.nl/Artsy-Fall-Bits/


Een Artsy Fall Brushes pakket (met 16 gekleurden en 16 zwarte brushes en ABR bestand)
downloaden


En een Artsy Fall Solids pakket (ik kan het niet laten ;) )
naar mijnwinkel


Vandaag en het weekend zijn ze natuurlijk verkrijgbaar met 20% korting.

EN voor een beperkte tijd is er ook een bundel te koop met 25% korting!

downloaden


Een paar weken terug schreef ik hier op het forum al over dat ik gek ben op Pinterest. En ik heb inmiddels al meer dan 11.000 volgers! Dat wilde ik met jullie vieren door jullie een freebie te geven!

Ik heb een Artsy Fall Add On Freebie gemaakt!
hier downloaden
Deze freebie kan je downloaden via mijn Facebook klik op het plaatje

Je kunt hem zo downloaden maar ik zou het natuurlijk heel leuk vinden als je mijn pagina ook liked! (als je dat niet al hebt gedaan natuurlijk) Zo blijf je ook nog eens goed op de hoogte van alle ins en outs rond PRetty Dutch Designs!

Fijn (scrap) weekend allemaal!!!

Liefs Chantal van Pretty Ducth Designs 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten