zaterdag 4 mei 2013

Special Call Dutchdots

Hallo  :wave:

Sinds kort probeer ik me naast het produceren van scrapkits ook bezig te houden met scrapcraft. Ik wil graag kleine cadeautjes maken in de vorm van digitale printbare hobbypakketjes. Het kost me veel tijd om te ontwerpen, een handleiding te schrijven en deze ook nog eens naar het Engels te vertalen. Daarom ben ik op zoek naar iemand die voor mij de teksten van de handleidingen kan vertalen naar (technisch handleiding) Engels.

Ook ben ik op zoek naar handige dames die het leuk vinden om met printables te werken. Let wel op dat bij deze klusjes zelf je voor printinkt, fotopapier, (scrap)papier, soms transfers, naald en draad moet zorgen  :embarrass:. Vind je dit geen probleem en hobby je graag, ben je van alle markten thuis en kun je ook nog eens goed fotograferen stuur me dan een email met  je motivatie en als je hebt wat gave foto's van objecten en eventueel wat kiekjes van hobbyprojecten.

Je kunt me mailen via: info@dutchdots.com en mocht je vragen hebben stel ze gerust  icon_redface

Geen opmerkingen:

Een reactie posten