dinsdag 16 oktober 2012

Sneak Peek en RAK Witches & Pumpkins

Hallo allemaal!

Héél binnenkort kan je me hier bij Digiscrap in de winkel vinden onder de naam Anna Dobbel Designs. Ik kom de andere designers versterken!

Mijn allereerste full kit heet 'Witches & Pumpkins'. Zoals de naam het al laat vermoeden, is dit een echte Halloween kit. Perfect om al die griezelige Halloween foto's te scrappen, maar ook om uitnodigingen te maken voor het Halloween feestje van je zoon of dochter, of een leuke kaart, of eender wat. Met zijn 34 papers, 70 elements, 26 brushes en uitgebreide alpha, is dit een mega-kit!

Wil jij kans maken om 'm te winnen? klik dan op het plaatje om naar het forum te gaan en laat daar een berichtje achter en vertel me wat jij zo leuk vindt aan Halloween. Op 28 oktober maak ik bekend wie een exemplaartje wint!

Groetjes,
Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten