dinsdag 29 mei 2012

Stripey mood van Page.One *nieuw*

Hallo allemaal,

Vanwege het warme weer en omdat ik daar niet zo goed tegen kan heb ik me de laatste dagen voornamelijk binnenshuis opgehouden en wat doe je dan als je huis aan kant is? Juist, een nieuwe kit maken! Stripey moods is een zeer veelzijdige kit met heel veel streepjes en mooie kleuren rood, blauw, zwart en kartonbruin. Deze kit kun je zelfs heel goed met vele andere kit combineren. Herkleur een paar elementen en voila je mogelijkheden zijn legio!

Uiteraard is hij de eerste week weer met 20% korting te koop, zowel de losse packs elementen en papers alsook de hele kit. En op mijn blog staat een bijpassende freebie op jullie te wachten.

Nieuwsgierig geworden?
Hier is ie:
de hele kit:

de elementen:

de papers:


en een paar layouts van mijn CT leden:
Manuela:

Susan:

Renate:

Henrike:

en eentje van mezelf:


En de bijpassende blogfreebie:


En je vindt hem hier: http://pageoneone.blogspot.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten