zaterdag 11 februari 2012

journal FREEBIE met uitdaging! jopkedesigns

vanaf vandaag is mijn nieuwste release TODAY verkrijgbaar in de winkel!
http://winkel.digiscrap.nl/Jopke-Designs/


en om daar een leuke uitdaging aan te koppelen heb ik er ook een add-on aan gekoppeld die tijdens deze maand van mijn spotlight, februari, GRATIS is!

geen gemakkelijke uitdaging hoor, laat ik je dat wel zeggen! echter met een fantastische prijs!

ik ben heel blij met de prijs die FOTOGOED voor deze uitdaging beschikbaar stelt! een couponcode t.w.v. 12,50 euro!




maak kans op deze geweldige verrassing van FOTOGOED door mee te doen met deze uitdaging.

de opdracht luidt...
maak een journal-layout! en dan bedoel ik ook echt 'journal'. het is niet geoorloofd om word art als journal te gebruiken. de bedoeling is echt dat je een stukje schrijft of dat je een layout maakt met iets wat je eerder ooit geschreven hebt. waar het over gaat mag je zelf weten. het kan een dagboek-achtig verhaal zijn, of zomaar je belevenissen van een mooie dag. er mag een fotootje bij als je dat wil, maar de hoofdzaak is de journaling.

je mag onderstaande add-on, die voor deze uitdaging en in de maand februari gratis is, daarvoor gebruiken, het hoeft niet persé.

ik geef je een paar voorbeelden, en hopelijk is dan helemaal duidelijk wat ik bedoel. deze layouts heb ik gemaakt voor het album voor mijn ouders die in augustus dit jaar hun gouden bruiloft vieren. als het goed is en je erop klikt komt de layout wat groter tevoorschijn.





hopelijk motiveert deze add-on FREEBIE en DOE JE MEE! Maak kans op die leuke prijs die FOTOGOED beschikbaar stelt!

YEAH!!! MEEDOEN hoor!



download hem hier:
http://winkel.digiscrap.nl/today-add-on/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten