zondag 30 oktober 2011

Freebie Halloween card

Kinderen zijn dol op Halloween. Ze lopen de hele week al in hun kostuums. En daarom leek het mij leuk om een kaart naar de opa's en oma's en andere familieleden te sturen. Vandaar dat ik deze kaart gemaakt heb 6x4 inch (10x15 cm). En ik heb 'm gemaakt met mijn halloween kit.

Jij kan 'm nu ook versturen want hij is gratis te downloaden op mijn website www.inabluemoondesigns.net (Maar dan zonder de foto van mijn kids...;-)

Het is een png file. Veel plezier er mee en HAPPY HALLOWEEN


en de QP van frutselke

downloaden op haar blog

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk Hilde, het ziet er prachtig uit, en tja je hebt ook een hele mooie dochter! ;)

    Liefs,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oohh hahaha Hilde ik zie nu pas dat je andere dochter een Halloween pak aan heeft, er dus ook bij op staat, geweldig! ;)

    BeantwoordenVerwijderen