vrijdag 28 oktober 2011

En weer 4 nieuwe producten van Page.One

Oehoeee, ik ben goed bezig :_yeah:!
Vanmiddag was ik (Page.One)  heel erg in de mood om papers te maken en ik had nog een setje buttons op de plank liggen die ook de winkel in moesten. Ze staan er nu in met de gebruikelijke 20% korting!

Daar gaat ie:

Zwarte papers, onontbeerlijk voor elke scrapster, als achtergrondpaper, of prominent op de voorgrond, je kunt ze overal voor gebruiken!


En dan deze mooie naturals, prachtig in je LO! Er zitten ook vijf canvas textured papers in dit pack, dus grijp je kans nu ze afgeprijsd zijn!!


En natuurlijk mogen witte papers nergens ontbreken, moet ik nog meer zeggen?


En voor de vakantiegangers die in ons eigen land verregend zijn dit jaar, leuke provinciebuttons. Ik heb de provincies Limburg en Brabant in delen moeten maken, omdat die zo lang zijn....;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten