dinsdag 27 september 2011

CT Call !!

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar 2 mensen die lay-outs met mijn kits willen maken.

Overeenkomst:
- 2 layouts per kit
- layouts plaatsen bij digiscrap (gallery) en 2 andere galleries naar eigen keuze
- mijn produkten promoten waar kan en mag
- actief zijn op het digiscrap forum en actief zijn in de CT

Wie ben ik? Ik ben Hilde en design onder de naam In a Blue Moon designs (zie digiscrapwinke)l en www.inabluemoondesigns.net is mijn blog. Ik woon niet in Nederland, maar samen met mijn gezin in Oman (bij Dubai in de buurt). Ik ben fotograaf en designer. En binnen een half jaar gaan we zeer waarschijnlijk weer naar een ander land verhuizen.

Ben je geinteresseerd? Stuur me dan een mailtje (hilde@vandersterren.net) met een kort verhaaltje over jou en een link naar je lay-outs.

Ik hoop van je te horen. :_yeah:

Groetjes, Hilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten