vrijdag 29 juli 2011

nieuw van Page.One, van afpha tot prachtige templates!

Omdat ik (Jeanine van page.One) op vakantie ga, heb ik mijn winkel even bijgevuld, zodat jullie niet zonder komen te zitten... :laugh:

Na mijn vakantie, komt mijn herfstkit uit, de opvolger van de zomerkit, maar nu dus eerst dit, uiteraard weer met 20% korting en nu zelfs tot ik terug ben van vakantie!

Drie alpha's van velijnpapier:


En eentje van verfspetters:


Zogenaamde bokeh overlays:


Steekjes om je LO's mee op te sieren of te gebruiken als frame


Een compleet minimalistisch album met een cover en 16 pagina's voor al je vakantiefoto's


Een paar template packs voor veel gebruikersgemak, white space templates!


met steekjes:


swingende zomertemplates:


en weer eens iets anders, met dunne lijnen voor een verrassend effect, probeer ze eens zou ik zeggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten