zaterdag 16 oktober 2010

Mid maand oktober uitdaging

Een nieuwe uitdaging: de digiscrap midmaand uitdaging!

Maak een ontwerp aan de hand van "een opdracht" van een medescrapper. Deze uitdaging loopt iedere maand van de 15e tot de 15e.

Voorwaarde: Maak het ontwerp aan de hand van de opdracht.

De uitdaging van oktober is van Vivre.

Ruim je kamer op .. hoe vaak roepen moeders dat??!!
Deze (mid)maand niet: ik roep jullie op je bureaublad nu eens (eindelijk) op te ruimen.

Persoonlijk heb ik een hekel aan een bureaublad vol programma-icoontjes;
ik heb er alleen één foto opstaan, ooit gepikt van internet.



Al vaker had ik ‘desktops’ voorbij zien komen in blogs of op freebies-sites
en steeds dacht ik: dat moet ik ook eens doen, een nieuw bureaublad maken.

De uitdaging …

maak een nieuw bureaublad.
Je mag kiezen of je er een desktop-quickpage voor gebruikt,
of dat je het zelf opbouwt.
Je bent vrij in het gebruik van foto's of niet, kalenders of niet, journalling of niet enz enz.
Zelf heb ik er ook een gemaakt:


Nog even de regels bij elkaar:

1. Maak een nieuwe desktop (of gebruik een quickpage).
2. Post zowel je oude bureaublad als je nieuwe ontwerp in de galerie.
Voeg als sleutelwoord midmaandoktober2010 toe.
3. En graag een link naar je layout(s) in dit forum.

Succes!

En hartelijke groet, ViVre
Tip voor wie het zelf wil opbouwen:

Om de goede afmeting te kunnen vinden – passend op jouw computer –
druk je op de zogenoemde ‘print-screen’ toets op je toetsenbord.
De computer zet dan een afbeelding van je beeldscherm op het klembord.
Ga vervolgens in je foto-programma naar ‘bestand’ ‘openen’
en kies bij afmetingen voor de optie ‘klembord’.
Het bestand dat nu nieuw wordt aangemaakt
heeft precies het aantal pixels van jouw beeldscherm. 

1 opmerking:

  1. Echt een geweldige uitdaging Vivre, heel origineel en zo leuk om te doen!!

    BeantwoordenVerwijderen