dinsdag 21 augustus 2018


En HALLO allemaal! Hier Jopke en ik wil graag deze prachtige layout met jullie delen. Gemaakt door Sonja! Deze layout is gemaakt met mijn collectie MORE AMAZING en toevallig ben ik daar deze week erg mee bezig. Ten eerste... omdat ik hem pas in mijn nieuwe (oude) winkel bij Digiscrap heb neergezet, maar ook omdat deze collectie uit mijn andere winkel helemaal verdwenen was!!! WHOAAAAA! Waarschijnlijk omdat ik hem vergeten ben terug te zetten na daar een tijdje weg geweest te zijn. 

Ten tweede... is het a.s. woensdag precies 9 jaar geleden dat mijn zusje overleed. En nu zul je denken dat zo'n vrolijke en gekleurde collectie daar toch niets mee te maken heeft, maar juist wel! Deze collectie gaat over verlies en rouwen en is geïnspireerd op de film 'What Dreams May Come' met Robin Williams. Echt een hele mooie film. Soms een beetje donker maar wat me inspireerde was de kleur! De paarse boom, het veld vol met bloemen, de verspetters wanneer de Dalmatiër hond door het veld heen rent. Dat was wat me aansprak en ik vind het fijn om te denken dat je een leven dat voorbij is ook kunt vieren met kleur. Het hoeft niet altijd zwart te zijn. Ik wil mijn zus graag herinneren met kleur en aan haar denken met kleur! Deze woensdag ga ik een mooie bos kleurrijke bloemen kopen, ons Pap en Mam ophalen en dan gaan we naar haar toe. Ff buurten, zoals wij dat dan zeggen. 

Welnu, om met een vrolijkere noot te eindigen... deze collectie staat dus nu in de Digiscrap winkel. 6 Losse packs plus de complete collectie!
https://winkel.digiscrap.nl/More-Amazing-Collection/

Doeiiiiiiiii! Fijne dag nog allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten