maandag 23 april 2018

Tijdsbeeld: Koningsspelen!

Met een uitdaging op verzoek!


Afgelopen vrijdag werden de koningsspelen alweer voor de 6de keer gehouden. Het thema dit jaar: Binnenstebuiten. Sonja maakte er op ons verzoek een layout over. Ze laat daarin heel mooi zien hoe leuk het is om samen buiten te spelen!


Uitleg van Sonja:


Deze maand ben ik gevraagd om een layout op verzoek te maken met als thema Koningsspelen. 
Nu heb ik zelf niet zoveel foto’s van de Koningsspelen, omdat mijn kinderen al wat ouder zijn, dus heb ik het thema wat ruimer opgevat en een layout gemaakt die de gedachte van de Koningsspelen weergeeft, nl: samen spelen, sporten en bewegen.
In dit geval een spelletje flessenvoetbal in de tuin; Als doel wordt een open fles water gebruikt en degene van wie de fles als eerste leeg is, heeft verloren.Ik heb in deze layout 4 verschillende foto’s (hoera voor de sportstand op mijn camera!) samengevoegd door middel van maskers en verschillende blending modes in Photoshop. En heb je mijn serie scrapstijlen gevolgd, dan weet je ondertussen dat dit de “ Shapeshifter” stijl is!
Credits:Synergy Ink: Flutter: https://winkel.digiscrap.nl/Flutter-Full-Kit/Anne Aspnes: Artplay Palette memento

Geen opmerkingen:

Een reactie posten