zondag 21 januari 2018

De winnaar van de GSO December

Een white space winnaar!


Als mooiste layout van december is deze prachtige white-space-layout van Dunkie gekozen. Haar opmerking bij de layout: "Het viel me niet mee. Ik heb niet zoveel inspiratie, maar dit is het geworden"  Wat zal ze maken als ze inspiratie heeft...?


Gefeliciteerd Dunkie! Hij is prachtig!





Dit is wat Dunkie er zelf over zegt:

Voor mijn layouts gebruik ik graag foto's van onze honden en ook voor deze uitdaging, een layout met veel lege ruimte, heb ik gekozen voor een mooie foto van ons Duo Penotti. De bruine, Tirza is 1 jaar (29 januari) en Quinta is 12 jaar (21 september).Wij hebben altijd gele labradors gehad en nu hebben we er een bruine bij, vandaar de naam Duo Penotti


Voor deze layout ben ik begonnen met een masker maken met penselen, dat kostte nogal wat tijd, steeds weer nieuwe penselen zoeken en uitproberen, tot ik tevreden was met het masker, daar heb ik toen de foto boven geplaatst en vervolgens een kadertje gemaakt;
voor de final touch heb ik nog wat elementen (bolletjes en doodle heart) en een word-art uit mijn (grote) voorraad toegevoegd, ook daarvoor weer een aantal dingen geprobeerd tot ik tevreden was;
Voor de kleuren van mijn layout probeer ik zoveel mogelijk kleurtinten van de foto te gebruiken, voor het doodle hart heb ik een iets rodere tint gebruikt; 
de word-art vind ik mooi en passend om het geheel af te maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten