woensdag 1 november 2017

Artsy Birthday

November is de maand van mijn verjaardag. En deze maand viert ook Digiscrap het 10 jarig bestaan. Met de designers van digiscrap hebben we een mooie collab gemaakt om dit te vieren. En ik heb een setje met ballonnen gemaakt in dezelfde kleuren.
Artsy Birthday, een set met 5 elementjes voor feestjes, verjaardagen etc. Gemaakt in de kleuren van de digiscrapcollab Celebrate Friendship. En Artsy Birthday Brushes. Een set met brushes voor feestjes, verjaardagen enz. In png formaat en in abr formaat. Past perfect bij de digiscrapcollab Celebrate Friendship en mijn kit It's your Birthday. Mooi om mee te blenden en ze kunnen ook als masker gebruikt worden. Ook beschikbaar voor commercieel gebruik. 
Verkrijgbaar hier in mijn winkel.



Deze actie is geldig voor iedereen!

Ook als je al lid bent van Digiscrap en je hebt je ooit ingeschreven voor het Inspiratienieuws of de Winkelnieuwsbrief, kun je je gewoon inschrijven en blijf je op de hoogte van alle acties, kortingen en nieuwe releases!

Druk op het envelopje op de startpagina of de forumpagina en de rest wijst zich vanzelf...

Veel plezier met dit eerste kadootje en ik hoop je snel te zien op de site om het grote feest met ons mee te vieren!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten