maandag 1 mei 2017

Het is weer tijd voor nieuwe uitdagingen!!

Vandaag is het 1 mei, dus is het weer tijd voor de nieuwe uitdagingen!
 

1. Dutch Choice uitdaging

 
Zoals elke maand is er natuurlijk weer de Dutch Choice uitdaging:
Maak een mooie layout met scrapspullen van de Dutch Choice !
 

 

2. No picture

 
De uitdaging is deze keer om een layout te maken zonder foto!. Het thema is bloemen deze keer. Je mag zelf weten hoe je doet, als er maar geen foto in zit! Het mogen wel elementen uit een kit zijn.
 
 
 

3. Inspiratie

 
Bij deze uitdaging geven wij een afbeelding, het kan van een reclame zijn, een verpakking, een mood board of misschien iets totaal anders. Maak een layout waarbij je inspiratie opdoet van deze afbeelding.

De afbeelding die we deze keer hebben gekozen:
 
 
Layout van Eveline:
 
 
 
Layout van Sonja
 
 
 

4. De herhaling

 
Deze maand gaan we aan de slag met "Herhaling".

Wat is dan precies de bedoeling?

Ik wil jullie vragen om een layout te maken, waarop dezelfde foto 3 keer terugkomt, maar steeds op een andere manier.

Voor het eerste voorbeeld heb ik deze prachtige foto van appelbloesem gebruikt:
 
 
En daar heb ik deze layout mee gemaakt:
 
 
 
Ik heb de foto 3 keer gebruikt: 1 keer als masker in de achtergrond, de 2e keer in het frame en de derde keer heb ik de bij uit de foto geknipt.

Het kan ook op een andere manier!

Voor mijn 2e voorbeeld heb ik deze foto gebruikt, van de mooie Euromast:
 
 
En daar heb ik deze layout mee gemaakt:
 
 
 
 

5. Thema

We hebben net Koningsdag achter de rug. Er zullen vast leuke foto's gemaakt zijn. Of misschien heb je een heel ander idee voor een layout met het thema :

Koning



Denk bijvoorbeeld ook aan Elvis, schaken, pepermunt en dieren met koning in de naam...
 
Layout van Eveline:
 
 
 
Zoals elke maand, geldt weer:
 
 

Post je layout in de gallery, en kopieer daarna de code die onder je layout, achter "BB Medium Image Code" staat, naar de uitdaging waar het bij hoort. Voor de Digi-teller kopieer je de  link van de pagina van je layout in de galerij, dus gewoon uit de adresbalk van je webbrowser.

Er wordt bij deze DigiUitdagingen geen winnaar meer gekozen; Iedereen is een winnaar!
Als beloning kan je korting krijgen in de winkel van 1 van onze designers. Dit zal iedere maand een andere designer zijn.

2 Uitdagingen = 10% kortingscoupon
5 Uitdagingen = 20% kortingscoupon

Voor de deze kortingscoupons tellen alleen de 5 Digiuitdagingen mee, niet de masker uitdaging of designeruitdagingen.
 
 
 

Daarnaast is er, zoals elke maand, weer de geweldige masker uitdaging van Happy Scrap Arts:

 
 

Ik hoop dat jullie allemaal meedoen en ik kijk uit naar jullie layouts!!


Groetjes, Sonja



 
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten