zaterdag 1 juni 2013

YOU GOT ME LIKE... OH! collab Berna Datema & jopkedesigns

Berna Datema en ik hebben eindelijk ons voornemen waar gemaakt! We hebben onze uiteenlopende stijlen gecombineerd en een ENORME collectie is ontstaan!!! Het thema voor deze collab is de film P.S. I LOVE YOU. De titel is gekozen n.a.v. een soundtrack van de film... GOT ME LIKE... OH!

Deze collectie bevat maar liefst ACHT(8) pakketten en zit vol met kleur en retro en Ierse invloeden. Je zult er veel bloemetjes in vinden, maar ook papers, overlays, quick pages, templates, brushes, word art en nog veel meer! Alle pakketten zijn individueel verkrijgbaar, maar meer voordelig is natuurlijk het ECONOMY PACK met daarin ALLE 8 pakketten!

Je vindt alles in mijn shop hier:
http://winkel.digiscrap.nl/Jopke-Designs/



















En dan laat ik nog een paar layouts zien, gemaakt door onze getalenteerde CT, maar hou vooral ook de galleries in de gaten!

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten