dinsdag 9 oktober 2012

Indian Summer 35% korting en blogfreebie

Indian Summer, een mooie kit met herfstkleuren, geschikt voor alle foto's. De zonnebloemen hebben me geinspireerd voor deze kit.
In frankrijk zijn er natuurlijk veel zonnebloemvelden en ik vind dat zo mooi om te zien, ook aan het einde van de zomer
als ze nog net een beetje geel zijn en de grote zonnebloemen hun kop laten hangen. Ik ga er dan ook elk jaar
weer even heen om foto's te maken. Dit jaar heb ik er een aantal uitgeknipt voor deze kit.
De alpha heeft zowel hoofdletters als kleine letters, cijfers en leestekens.

De meeste elementen zitten met realistische schaduwen in de kit maar natuurlijk ook schaduw.


Inhoud:

15 papers
154 elementen
1 alpha

De Alpha is ook apart verkrijgbaar met 25% korting






http://winkel.digiscrap.nl/Happy-Scrap-Arts/

De freebie kan je downloaden op mijn blog
klik op het plaatje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten