vrijdag 21 september 2012

CRAFTYart SNIPPETS no. 3 - jopkedesigns

Vanaf vandaag mag ik jullie mijn nieuwste kit in de serie CRAFTYart SNIPPETS presenteren! Nummer 3 is dit alweer en een groot succes! Met name op de 'brushalikes' krijg ik vele leuke reacties en in deze kit zit ook weer een prachtig pakket.

CRAFTYart SNIPPETS no. 3: http://winkel.digiscrap.nl/Jopke-Designs/
Nu, t/m zondag met 20% korting!

Ook in deze kit een pakket van 20 elementen, 12 prachtige papers, 20 brushalikes en een leuke alpha!

Kijk maar eens...






En met dank aan mijn super getalenteerde CT...


En wat ik nog even apart wil laten zien zijn deze twee projecten...

Gemaakt met CRAFTYart SNIPPETS no. 3, deze prachtige hybrid lantaarn:


En hoe prachtig mooi een foto wordt door structuur aan te brengen met blenden met papers:


Nou, waar wachten jullie nog op!!!!? HUP, NAAR DE SHOP!
CRAFTYart SNIPPTES no. 3 nu met 20% korting!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten