vrijdag 27 april 2012

Soccer Star bundle *nieuw* van Erica Zwart

Hallo allemaal,

Ik heb de afgelopen weken hard gewerkt aan deze nieuwe voetbalkit genaamd Soccer Star, hier te vinden in de winkel (met korting t/m maandag!). Je kunt kiezen uit verschillende losse pakketten of uit de bundle die alles bevat. De spullen zijn niet alleen geschikt voor voetbalpagina's maar eigenlijk voor van alles en nog wat. Ik zal zo wat layouts van mijn team laten zien maar allereerst zal ik de previews showen en dat zijn er heel veel. Kijk maar:

















De layouts die ik jullie graag wil laten zien:
van Corrie:

en


van Karen (Crafty Kacy):


van Marianne:


en van mezelf:

en


Zoals je nu hebt kunnen zien is de kit geschikt voor het scrappen van uiteenlopende foto's. Ik hoop dat jullie geïnspireerd zijn geraakt!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten