donderdag 12 april 2012

Painted Papers no.2 en een nieuw logo!

Hallo allemaal,

Na precies twee jaar heb ik besloten verder te gaan met een nieuw logo dat beter leesbaar is.
Bij een nieuw logo hoort een nieuwe preview-template dus voortaan zien mijn previews er iets anders uit dan jullie van me gewend waren.

Ik ben van de week heerlijk aan het schilderen en blenden geweest, met als resultaat een nieuwe set van 9 painted papers.
Ze zijn t/m maandag met 20% korting te koop hier in de winkel. Als je bij het afrekenen de couponcode
ez-sale invult, krijg je hier bovenop nog eens 30% korting! De code is nog geldig t/m Koninginnedag en geldt voor al je aankopen in mijn winkel ;)



Geweldige layout van Joanie:


en heel mooi geblend door Marianne:


Fijne avond nog!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten