zondag 4 maart 2012

De Maart Digiscrap Freebie Uitdaging

Hallo allemaal,

Allereerst mijn excuses voor de late plaatsing van deze uitdaging. Hoewel ik in de spotlights sta deze maand ben ik rijkelijk laat met indienen van alles, ik kreeg nl. op hele korte termijn de mogelijkheid een boek te laten afdrukken maar ik had nog lang niet alles klaar, dus werd het nachtwerk en heeeeeel veeel layouts maken icon_redface.
Hierdoor heb ik wel sinds tijden weer eens heerlijk kunnen scrappen en kreeg ik (eindelijk) eens iets van mijn vingers)
Om deze reden heb ik veel mooie creaties van jullie gemist en eerlijk gezegd baal ik daar wel een beetje van... :blush:

Neemt niet weg dat het dringend tijd is voor een nieuwe freebie uitdaging!
Je doet toch wel mee hè? :yes:

De Maart Digiscrap Freebie Uitdaging!!!!

De uitdaging is Maak een lay-out, met het thema 'samen'. Dit kun je heel ruim zien, bijv. familie samen maar ook evt. huisdieren bij elkaar, of vrienden. Hiervoor heb ik een kit gemaakt in frisse lentekleuren (omdat ik zin heb in iets warmere temperaturen ;)) Maak hierbij gebruik van minimaal 1 paper en 2 elementjes uit deze "Samen" freebie kit. Je mag daarnaast uiteraard altijd meer elementen of papers gebruiken uit deze of andere kits.


Tot 1 april a.s. kun je de freebie "Samen" downloaden op FREEBIE SAMEN



Ook kun je deze maand weer een mooie prijs winnen met de Digiscrap Uitdaging!!! Speciaal voor jullie stelt Fotogoed een verassing beschikbaar.



Hoe kun je meedoen en kans maken op deze mooie prijs?

1. Maak een layout volgens bovenstaande uitdaging en zet hem in de galerie.
2. Post een berichtje in dit topic en plaats een link naar jouw layout in de galerie.
3. Zet in het sleutelwoord: maart12

Je mag zo vaak meedoen als je wilt. Denk aan de voorwaarden, zet alleen 'maart12' in het sleutelwoord als je meedoet aan de uitdaging en de link+LO hebt geplaatst.

Ik ga heel goed kijken naar de afwerking dit keer, maar je kunt mij helpen me de keuze door op creaties te stemmen door sterren te geven.

Heel veel scrapplezier, en alvast bedankt voor het meedoen!!!

1 opmerking:

  1. Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 5 post on Mar. 04, 2012. Thanks again.

    BeantwoordenVerwijderen