donderdag 1 december 2011

Christmas Word Art en Grid Borders van Erica

Hallo allemaal,

Ik heb net twee nieuwe pakketten in de winkel gezet: http://winkel.digiscrap.nl/Erica-Zwart/
Je kunt ze prima gebruiken voor je Kerstpagina's of je andere winterse layouts. De grids zijn natuurlijk het hele jaar door te gebruiken!

Zoals gebruikelijk zijn ze t/m maandag met 20% korting te koop.





Mijn team heeft zichzelf overtroffen om goed te laten zien wat er allemaal mogelijk is. Ik vind ze persoonlijk allemaal super!

Monique:


Marianne (Margje):

en


Jetje:


Ik hoop dat het jullie ook inspireert!
Ik heb zelf deze layout gemaakt met gebruik van de Christmas Word Art. Dat zou je misschien niet meteen denken maar als je goed kijkt zie je dat ik het brushwerk zonder de word art heb gebruikt:



Tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten