donderdag 8 september 2011

TORN EDGES no.1 van Erica Zwart *nieuw*

Hallo allemaal,

In augustus had ik vakantie, maar nu ben ik weer helemaal terug van weggeweest en vol inspiratie. Deze keer heb ik een pakket gemaakt met Torn Edges oftewel gescheurde randen. Deze kun je heel eenvoudig aan je papier bevestigen. Uiteraard zit er een eenvoudig te volgen instructie bij (met plaatjes), zowel in het Nederlands als in het Engels!

Zoals gewoonlijk krijg je dit eerste weekend 20% korting, je vindt het pakket hier in de winkel: http://winkel.digiscrap.nl/Torn-Edges-no.1/



Hieronder vind je een paar leuke voorbeeldpagina's van mijn CT. Ik vind vooral het idee van Sonia ontzettend leuk om er verschillende lagen van te maken en er dan elementen en foto's tussen te steken.
Als je even op de foto klikt wordt hij een stuk groter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten