vrijdag 16 oktober 2009

nieuwe kit:All about friendship

hallo allemaal

Wat leuk dat we nu een eigen blog hebben van digiscrap!
Ik zal mezelf even voorstellen,ik ben Conny en werk onder de naam aylin designs.
Ik ben moeder van drie meiden ,en heb het digiscrappen een klein jaartje geleden
ontdekt ,en vond het dan ook heel leuk te zien er meer mensen waren met dezelfde
interesse.
Nog leuker dan scrappen vind ik designen en was dan ook meteen reuze enthousiast
toen digiscrap er een winkeltje bij kreeg en ik mijn spulletjes daar mocht verkopen.
afgelopen week is mijn nieuwste kit ,All about frienship,in de winkel geplaatst ,
en ik maak graag van de gelegenheid gebruik om deze hier te promoten!

Wil je meer van mijn werk zien?kijk dan op:
http://aylindesigns.blogspot.com/

                                                                                              groetjes Conny




Geen opmerkingen:

Een reactie posten